سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 سایت برتر خارجی برای آموزش سئو به زبان انگلیسی

 

سایت ها و وبلاگ های خارجی زیادی وجود دارند که در حال کار در زمینه آموزش سئو فعالیت دارند ولی بعضی از این سایت ها و وبلاگ ها دارای محیط کاربری بسیار خوبی هستند و همچنین مطالب آن ها مهم و کاربردی است .

ما در این بخش و مقاله فقط سایت های مروطه را معرفی می نماییم ولی برای دسترسی به مطالب آن ها می بایست به دنبال بلاگ بگردید که اغلب در صفحه اول شاهد آن خواهید بود . همین طور دسته بندی های مطالب در بلاگ هر سایت را خواهید توانست به سادگی مشاهده نمایید . همه ی این سایت ها در زمینه های سئو تخصص بسیار خوبی را دارا می باشند .

در ادامه با ما همراه باشید با معرفی سایت های خارجی آموزش سئو

1- سایت neilpatel.com

نیل پاتل یکی از افراد سرشناس در بازاریابی دیجیتال می باشد که با برند های مشهوری همچون HP    و Amazon فعالیت می کند . از این رو شما با وارد شدن به قسمت بلاگ این سایت می توانید از تجربه های شخصی و دانش این فرد اطلاعات جامع و خوبی را به دست آورید .

سئو

2- سایت searchengineland.com

سایت searchengineland.com بدون شک می تواند اطلاعات کاملی از بروزرسانی موتور جستجوی گوگل در اختیارتان قرار دهد . در بخش بالایی سایت شما می توانید دسته بندی مطالب را بررسی نمایید و هر زمان که احساس نمودید می توانید از شرایط و اطلاعات خاص این سایت استفاده نمایید .

3- سایت backlinko.com

سایت بک لینکو یکی از معتبرترین سایت هایی می باشد که در زمینه سئو خواهید توانست از مطالب آن بهره مند گردید . شما با وارد شدن به بخش بلاگ سایت می توانید مقاله های بسیار خوب و منحصر به فردی را در زمینه های سئو پیدا کنید .

4- سایت Moz.com

سایت moz یکی برترین سایت ها در زمینه سئو می باشد که شما با مراجعه به بخش بلاگ خواهید توانست اطلاعات بسیار خوب و جامعی را به دست آورید . این سایت با ارائه ابزاری در جهت بررسی سئو سایت شما اطلاعات بسیار مفیدی با تحلیل های مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد .

5- سایت ahrefs.com

سایت ahrefs مثل سایت moz دارای پنل های بررسی سایت می باشد که به شدت توصیه می نماییم از این پنل ها استفاده نمایید تا بتوانید رشد مناسبی را در سایتتان تجربه نمایید . از این رو همچنین شما برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد مسائل سئو می توانید به بخش بلاگ این سایت مراجعه نمایید .

چگونه مقاله های آموزش سئو انگلیسی این وب سایت ها را بررسی نماییم ؟

پیشنهاد می گردد که در آغاز از طریق سایت های ایرانی با مفاهیم سئو آشنا گردید و بعد با مراجعه به سایت های خارجی آموزش سئو اطلاعات و علم خود را تخصصی تر نمایید . برای این منظور می توانید متن سایت مورد نظر را به صورت تکه تکه در گوگل ترنسلیت وارد نمایید و ترجمه آن را به صورت دست و پا شکسته مطالعه نمایید . در این صورت علم و اطلاعات شما به مراتب افزایش خواهد یافت و خواهید توانست تفکر بیشتری را بر روی مطالبتان داشته باشید.